-a3008- teşekkür ederim şimdi çok şükür iyiyim bebeklerimde iyi ama ara ara kanamalarım devam ediyor. Özeldeki doktorum haftalık bir iğne verdi düşük önleyici ve progestan fitil dozumu artırdı. Sürekli yatıyorum hala tehlikem geçmedi. Ama o gün bebeklerimi kaybedebilirdim hiç birşey yapmadılar içim içimi yedi 😔 doktorum riskli gebelik uzmanı, şehir hastanesindeki doktorlar onun öğrencileriymiş, iğne yapılmasını rica etti yine de yapmadılar. Ertesi gün hemen doktorumun yanına gittim o müdahale etti.