Merhaba arkadaşlar ankara şehir hastanesinde doğum yapanlar bilgi verebilir mi ben 24 haftalığım ama hastane çantamı hazırladım kendime orta boy bi valiz bebeğe anne bebek çantası yaptım ama çevremdeki insanlar diyorlar ki devlet hastanesinde hastaneye çantanı almazlar doğumdan sonra yakınların olan ihtiyacını getirir çantanı almazlar diyorlar doğrumu bu ama ben çantamı hazırladım ve yanımda olmasını istiyorum