Omay0707 inşallah canım sabırla bekleyeceğim işte bir aksilik olmadan sağlıkla ilerler 🤲🏻🤲🏻 Valla canım bişey diyim mi, benim geçen ay negatifti işte doktora gittim bana dediki stresten rahmimin sol tarafı yapışmış, bende bu ay baya saldım, spora verdim kendimi biraz foruma az girdim yoksa burda da çok stres oluyordum istwr istemez. Gerçekten saldığın zaman oluyormuş heleki benim bide rahmim yapışık.. kısmet işte.. allahım tez zamanda sanada nasip etsin🤲🏻❤️