Caglatan ben dün 4+5 idim doktora gittim keseyi gördük, haftaya çarşamba tekrar gideceğim kesenin içinde yolk kesesi oluştu mu diye, ondan sonraki hafta tekrar gideceğim bebeğin kalp atışını duymaya. Eğer bir problem varsa başından önlem almak istiyor doktorum o yüzden ben sık gidiyorum