yigitege_annesi Aslında 35 haftalığım son adet tarigime göre ama ısrarla yanliş diyorlar bende artık 33 e göre ilerlicm 1850gram dedi sizce naısl doktor haftasına göre iyi dedi sizdr o haftalarda kaç gram dı💕
Syda01 yigitege_annesi 33+5 haftalık olduk 32+5 de gitmiştik kontrole 2250 gr di oğlusum iki hafta sonra kontrol yine
Derin0712 yigitege_annesi 29+4 de 1650 gr 43 cmdi 32+2 de 2450 46 cm bnce kiloya takilmayin asagi yukari 2500 le 4 kilo arasi doguyorlar saglikli dogsunlar 2400 dogurdum ben ilk bebegimi mesela saglikliydi allaha sukur hic dert etmedim diger bebegim 3050 gr dogdu buda 3500 civari olabilir dedi drum sezeryan olacagi icin 38 de aliyor
hamisanne_63 yigitege_annesi 29 haftalığım benim oğlan 1.700 gr mış🙄 boyu da 42-43 cm dedi doktor dün
yigitege_annesi Bizim ekip nerde @Azizinannesi2 @nevarneyokk @Civcivinannesiii @Mom3834 postumu görmüyrolar siz yazın bari. Rezik olduk ya😂
Azizinannesi2 yigitege_annesi Gelişimine ney dedi doktor benim kız 35de iken 2600gramdi seninki minyon bir bebek herhalde kuzum
Buket_dadas yigitege_annesi geldim askm gayet iy bence benim 29+4günlükdü 1kilo 135 gramdı vallah daha okadar olmadım ki bilmiyorum ama fazla kilo almamıstır hic birsey yiyemigorum midem bulanıyor halsizlik var insallah bebiş iydir🥺
Syda01 yigitege_annesi valla haftasina göre uyumlu dedi bana da ileri falan demedi normal hersey yiyorum 66 yla hamile kalmıştım 73 um şuan hatta fazla ekmek abur cubur hic yemiyorum
Beyzabeser yigitege_annesi ya aslimda doktor normal dedikten sonra gerisi onemlk degil ama ben de 31 haftalikken 1980gr cikti ve bence en cok etkileyen sey ceviz ve kasar peyniri. Bir onceki giisimde kilosu 1.5 hafta onden cikmisti. Ondam sonra cevize ve peynire ara verdim yiyemedim. Bu gittigimde normal cikti kilosu. Kendi cikarimim olarak ceviz ve k.peynirinin ciddi etkisi var bence
yigitege_annesi Syda01 ekmek ve aburcubur tüketiyroum ben☹️kilo olarakta 15 kilo aldm hadi hayırlsı bklm sağlıkla kucagına alırısn inşlah💜💜💚
Emine1202 yigitege_annesi 31 haftalıkken gitmiştik doktora 1637 gramdı bugün tam 33 haftalığız 2 hafta sonra gidecez kontrole 🥰🥰🥰🥰
yigitege_annesi nevarneyokk benım iki hafta geriden adet tarihimden eminim ben ama neden yamliş diyrolar anlamıyroum geç döllenme de demiyorlar bendr ultrasyona göre devam edeym yani 33 haftalığum ben
iki_tospik_annesii yigitege_annesi Walla aşko bilemiyecem ben en son 28 haftada gittim 1250 di kilosu daha gitmedim