Anne karnında mudahele diye birşey maalesef yok. Yanlış bilgi..
Ben ne olursa olsun kabulum Rabbimin hediyesi, mercimeğim diyerek testi yaptirmadim. Pişman değilim. 😇
Doktorumuz zaten herşeyin çok güzel olduğunu gelişiminin iyi olduğunu söyledi ense kalınlığına baktı buruna da aynı şekilde çok güzel dedi çok şükür. Daha neden test yapıp kendimi sıkıntıya sokayim ki ?
O kadar çok tanıdığım var ki testi yüksek çıkıp sapasağlam doğuran. O yüzden bence en iyisi Rabbime bırakmak 🙏
(Herkesin fikirlerine saygım sonsuz, sizin de öyle olsun 😍 )