Denz Benimde 2li testi yaptırma zamanım yaklaşıyor ama bende çok korkuyorum ve çok kararsızım ama şu zamana kadar sıkıntı çıkmadı acaba 2li taramada çıkar mı
Emine24 Busraorhan17 ben☺ Aldırma niyetli olmayan biri olduğum için yaptırmadım rabbimden gelene razıyız sonuçta
firdevs Ben yaptırdım sonuç gayet iyi çıktı doktor bana bi seçenekmiş gibi söylemedi ki git alt kata ultrasona gir sonra tekrar gel dedi gittim baktılar tekrar doktora çıktım tamam şimdi git kan ver dedi verdim o kadar sonra aradılar sonuçlar iyi deyip kapattılar ne olduğunu pek anlamadım 🤔🤗
firdevs Denz yok hiç bişey istemedi demedi de canım dediğim gibi anlamadım ne olduğunu git gel oldu bitti 🤗
Hatce06 Benim daha 9 haftalık ama ben hic birini yaptırmayacağım. Dedikleri çoğu zaman yanlıs cıkıyor neden kendımı üzeyim hersey Allah'tan sadece detaylı ultrason yaptırcam
UtkuSedaNurTarakc Ben de 2 li testi yaptırmadım ama 4 lü yaptırdım en azından onda da herşeye bakılıyor
m-u-n-e-v-v-e-r Bende yaptırmadım Allah korusun bi sıkıntı çıkarsa elden ne gelecek ? Ben kendi adıma söylüyorum hiç bişey gelmez elden. Takdiri ilahi .. bebeğin hasta diyip sağlıklı doğan milyon tane anne adayı var bunuda unutmamak lazım..
Denz firdevs Benimde gitme zamanım yaklaşıyor bugün tekrardan ultrasonda gördüm herşey olması gerektiği gibi dedi doktor ama genede bu 2li 3 lü testten çok korkuyorum 😢
baharclk Busraorhan17 Bende yaptırmadım üçlüyü yaptırdm. Zatn bebeğini bişey varsa aldırmayı düşünenler bu testleri yaptrmalı Bu bir tedavi yöntemi değilki sonucununda tedavisi yok. Bu testler bişey varsa bebeği vaktinde almak için. Bunun bilincinde olmayan insan çok. Bu testleri bi tedavi ilaç takviye bişey gibi görüyolar illa yaptırmak zorundasın sanki. Aldırcaksan yaptır bu kadar basit. Ben doktora gittiğimde üçlü vaktn ddi ondada sadece kan veriliyomş yaptrm bari dedim.
firdevs Denz niye korkuyorsunuz ki herşey Allah’tan ben çok hissiz bir şekilde yaptırdım aklımın ucundan zerre kötü bişey geçmedi de herkesi bu kadar korkutan şeyin ne olduğunu gerçekten anlamıyorum bebeğiniz iyiyse sorun yoksa sizde sağlıklı bir anne adayı iseniz kesinlikle içiniz rahat olsun ben sadece parasını öderken farkettim 130₺ ücret ödedim hastaneye yaptırmasaydım da olurdu yani 🤗🤗
Ilknur911 Bende yaptırmadım doktorum eğer down sendromu da olsa dogurcam aldirmiycam diyosan yaptırma dedi.Ne olursa kabulüm dedim yaptırmadım
Tgbrl Bende yaptırmadım hamileliğimi tehlikeye atmamak için zaten hiçbir testin %100 doğruluk payı olmadığını dr söyledi sadece dua ediyorum sağlıkla kucağıma almak için hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
Burcinsahin3 Tgbrl aynen öyle 9 ay ağlamaktansa Güle oynaya geçiriyorum dua ediyorum Allahım izniyle verirsede rabbimin imtihanıdir
NilayKorkmazIlhan Busraorhan17 Busraorhan17 bende yaptırmadım Allah herkese sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin🙏🏻 Testler kötü çıksa bile bebişler sağlıklı doğabiliyormuş boşu boşuna kendimizi strese sokmak istemedik ve aldırma taraftarıda olmadığımız için Rabbim nasıl razı görürse ona kabulüz eşimle o yüzden yaptırmadık👼🏻
DuruSuedaAca Bende yaptırmadım aldırmayı düşünmeyeceğim için doktorumla ve eşimle karar verdik yaptırmadık,bu testler yanlış çıkabiliyormuş kafamı bulandırmak istemedim hamileliğim rahat geçsin Herşey Allahın takdiri 👍
Baharymk Yaptırmamak neden? Bebeğinizin bi sorunu varsa bile anne karnında müdahale ediliyo artık biliyosunuz dimi? Yani bunu bilip önlem almak gerekmezmi,tercih meselesi tabiii🙄