Babyloveee SGK yı arayıp sormuştum, iş veren yada muhasebecinin ay ay bildirmesi gerekiyor onu dediler ay sonu bildirince aylık olarak ödeniyormuş ama 10gün içinde, bende doğumdan 2 ay önce çıktım, 2ye bölmek istedim ama doğum yapmadığım iÇin geçerli sayılmadı doğumdan sonra ay ay alabilirsiniz dediler