merhabalar, deneyimli arkadaşlardan bilgi rica ediyorum. 15 inde yumurtlama günümdü ovulasyon testi çift çizgiydi. Aynı hafta önceki hafta hamile kalmış olabilir miyim.Biliyorum çok erken ama 10 gündür kasıklarımda aşırı ağrı ve belimde kramplarım oluyor,aşırı şişkinliğim var. dayanamadım pazar akşam kan testi verdim negatif çıktı bazen erken de belli olabiliyormuş.bel ağrım ve kramplarım nedeniyle hamile kaldığımı düşünüyorum, hissediyorum da aslında. 29 u adet tarihim o tarihi bekleyeceğim.öncesinde öğrenilmiyor sanırım.