Ylnnn evet çarşamba gitmiştim 10 gün dedikleri için bir sonraki cumartesi diye bekliyordum öyle hazırlamıştım kendimi ama anda perşembe günü sabah 11 de doktorum aradı sağlık durumu iyi gözün aydın bi problem yok dedi birdahaki randevum 2 gün sonra daha ayrıntılı açıklar heralde gidince, içimde hep bi korku oldu benim hamilelik testini yaptım inanamadım dedim kan testide çıksın , kan testi çıktı dedim keseyi göriyim kanamam oldu o arada dedm kalp atışını duyıyım , onuda duydum dedim test sonucu gelsin yok 3 ay dolsun hala geçmiyo ama o korku ama yinede test insanı rahatlatıyor ☺️