Elfnr Ufukgunes90 canım yarın yaptırcam nasıpse ikilide risk cıktı 257:1 iki tüp kan alınıp yollanıyomus 10 gün içinde geliyomus genoks firması
rengarenkduduv Ufukgunes90 11.haftanın içerisinde yaptırdım iyiki de yaptırdım dediğim bir test. Evet fiyatı pahalı ama tek seferde tüm gen testleri aradan çıkmış oldu. Gerçi doların şu an ki içler acısı haliyle ne kadar olmuştur bilemiyorum ama imkanı, durumu olan herkese tavsiyemdir
Aysun1981 ben 12. haftamda yaptırım. ikili vs testler yerine direk yaptırdım, 40 yaş ve ilk gebelik. İstanbul da yaptırım, Ankara’ya gönderildi ve 10. gün sonuçları geldi.
sevdasezgin55 Benim ki riskli cikti 3lu tarama testi amniyosentez ve nift önerdiler kabul etmedim şimdi soruyorum bebek te herhangi gibi birşey olsa aldircakmisiniz ben aldırmayacağım için hiç gerek duymadım detaylı ultrasonu yaptırdım sadece ve temiz cikti
Ufukgunes90 sevdasezgin55 benim detaylı ultrasonda bağırsakta parlaklık çıktı onun dışında herşey normaldi ikili testim temizdi. Bunu olmadan düşünmek çok zor birşey
Haticeliz Aysun1981 bende orda yaptırdım sonuç bekliyorum arıyorlar mı arayıp direk ne diyorlar telde bilgi verme var mı
DogaCanan Ylnnn nift kaçıncı haftaya kadar yapılıyor? Ammiyo sentez isteyen herkes yaptırabilir mi acaba?
Lara35 DogaCanan sağlık bakanlığı olma şartı var bundan dolayı doktor risk görüyorsa talep etmeli ona göre yaptırılıyor fiyatı bakılacak sendrom sayısına göre değişiyor 15 sendroma falan bakılıyor kan Amerika’ya gidiyor 3500 tl çivarı ücret alınıyor.
Ylnnn DogaCanan evet amniyosentez riskli olduğu İçin bana fetal DNA yaptır dedi 10 hafta itibariyle istediğin zaman yaptrabilrisin diye biliyorum
Ylnnn Haticeliz sizin çıkmadı mı sonuç kaç gün oldu merak ettim bende biliyomusunuz bir hafta oldu sanırım sizin
DogaCanan Lara35 ben 2 li yaptırdım. Detayları bilmiyorum. 4 lü ve ayrıntılı da yaptırıcam. Nift ilk 3 ayda yaptırılıyor sanırım
Lara35 DogaCanan 20 .haftaya kadar yaptırılabiliyormuş yapan yerle bugün konuştum .Bir doktora daha gittim ikili taramayı birde devlette yaptırıyorum .sonuca göre karar vericem bende .
DogaCanan Lara35 siz de izmirdesiniz sanırım sanırım 35 i görünce öyle tahmin ettm😅 firma hangi firma ve ücreti nedir biçtin öğrenebildiniz mi?