Esraeee hasretygt 2 günde bir iki kat artması lazım sizinde 2 kat artış olmuş 4 gün sonra falan tekrar yaptırın artış miktarına bakın
Melos12 hasretygt ben adetimden 2 3 gün sonra 50 civarıyla öğrendim ve şuan 15 haftalık olucaz canım bence betayı sıkıntı yapma
F1903 Degerin azligi coklugu onemli degil onemli olan düzenli artmasi guzel artmis 2.gunde canim biz 20.8 ile ogrendikk 🥰😇 saglkla kucagna alirsin insaallah bu kez
Annehayalim Bende Çarşamba 37.5 cuma 193 dünde evde test yaptım koyulaşma takip ettim testlerde baya kopkoyu iki çizgi cuma günü inşallah ilk muaneye gidecem herşey güzel ilerlemitir inşallah benimde geçen ay kimyasal oldu