hasretygt Merhaba arkadaşlar bundan önce iki düşüğüm var şimdi yine hamileyim ama beta HCG çok düşük 54.4 bu durumu yaşayıp bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına aldı mı lütfen yardım edin kizlar😔
Neseeli hasretygt canım öncelikle geçmiş olsun iki kaybından dolayı.. şimdi şöyle ilk testin mi 50 önemli olan kaç çıktığı değil 3 günde bir iki kat artarak ilerlemesi..
ebruzb hasretygt bende adetime 2-3 gün kala 58 değer ile öğrendim 34+3 deyim önemli olan iki güne bir değerin iki kat artması
cglsptc hasretygt adetin 1-2 gün geçtiyse normal benim bildiğim kadarıyla. kaçıncı gününde verdin testi
marbling10 hasretygt ben 24 ile öğrendim değerin bir önemi yok endişe etmeyin 2 gün sonra yine kan verin 100 civarında çıkarsa gebeliğiniz sağlıklı başlamış demektir. İnşallah öyle olur ve öyle ilerler
hasretygt ebruzb inşaallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın ben korkuyorum sonraki kan testini kaç arayla verdin peki
cglsptc hasretygt hasretygt çok normal canım hiç stres yapma zaten hiç bi gebeliğin bi öncekiyle veya bi sonrakiyle ilgisi alakası yok benim ilk gebeliğim kalbi atmadı ikinci gebeliğim öğrendikten 3 gün sonra düştü bu şuan 3. çok şükür 15. haftama yaklaştım allah isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏼🌸🌸🌸
Neseeli hasretygt 2günde bir en az %60 3 günde bir baktır en az %100 artması gerek.. dün mü 55 çıktı Perşembe en az 110 çıkması gerekiyor
hasretygt marbling10 İnsalllah Allah razı olsun yarın veririm kan bakalım rabbim hakkımızda hayırlısini versin inşaallah
hasretygt Neseeli yarın tekrar lim kan testini çok teşekkür ederim canım inşallah kalbimizde ki gibi var
hasretygt cglsptc Allah razı olsun canim rabbim kimsenin kucağını boş koymasın inşallah sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Esraeee hasretygt 2 günde bir iki kat artması lazım sizinde 2 kat artış olmuş 4 gün sonra falan tekrar yaptırın artış miktarına bakın