bebeklendik canım ben bundan 5 ay önce adetim 7 gün geciktigi için test yapmıştım ama çok ağrım vardı baya adet olacak gibi hatta daha fazla. Testi yapıp banyoda bıraktım beklemedim çizgi çıkmadı diye. sonra sogan kürü yapıp içtim adet sökme özelliği olduğu için 10 dakika sonra teste baktım çift çizgi vardı. Ama sogan kürünü içtikten sonra ağrım daha da çoğalmışı tedtte de çift çizgi görünce çok korkmuştum. Bi sonraki gün hastaneye gittik kanda değerim 4lerde bisey çıkmıştı. Demem o ki gebelik olabilir. Doktor muhtemelen sogan küründen dolayı gebelik sonlandı demişti. Sonra da değerim gittikçe düştü. Çok dikkat et bence gebelik var benim hep 0.100 çıkıyo. 3 demek gebeliğe yakın bir değer inşallah Rabbim gönlüne göre verir. Sakın yok deyip yanlış bisey yapma ❤️