bebeklendik Kızlar nasıl yapıcam biriniz yardımcı olabilir misiniz? Erken gebelik testi yaptım çok silikte olsa çizgi görüyorum, kan vermeye gidicem ama gitmeden sizde görün istedim 😍
SansliAnne bebeklendik https://resmim.net/?lang=tr Bu linkten girip fotoğrafını seç canım daha sonra da çıkan linki buraya kopyalayıp yapıştır
gbyalcin bebeklendik Merhaba sevgili annemiz, https://imgyukle.com adresine girin. Buraya yüklemek istediğiniz fotoğrafı öncelikle oraya yüklemeniz gerek. Oraya yüklemeyi yaptıktan sonra fotoğrafın altında iki tane link çıkıyor. Sonu jpg ile biteni kopyalayıp buraya yapıştırırsanız fotoğrafınız görünecektir. Keyifli Forumlar 🌸💜
Sineemiis bebeklendik canım benim acele etmeseydin keşke kan vermek için benim de pozitif çıktı simdi ama ben beklemek istiyorum evde ya daha önce basımdan 4 gebelik gecti küçük değerle öğrenince sürekli takip etmek yorucu yıpratıcı sonra git kese goruncek mi gorunmucek mi kalp atışı vs vs sağlık ocağı doktorum bi sıkıntın olmazsa 7 . Haftaya kadar bekle bence evde demişti diğerlerinde ama benim hep 🩸 olunca gitmiştim malum
bebeklendik https://imgyukle.com/i/k1pVCo https://imgyukle.com/i/k1pE6j Kızlar belki siz göremiceksiniz ama ben gerçekten görüyorum. Heyecanlandım açıkçası. Kan vermeden rahat edemicem 😬
SansliAnne bebeklendik ya baktım ama tam anlayamadığım için umutlandirmak istemedim. Sanki var gibi ama anlayamadım
Hanifebolat34 Canım ikinci net belli değil göremiyorum tam biraz belirgin olmasi lazım ama sen kan tahlilini ver bakalım Allahm hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲
bebeklendik SansliAnne hayırlısı olsun artık canım teşekkür ederim kan verdim az önce 15:00 gibi çıkarmış
bebeklendik Sineemiis kan verdim çünkü gerçekten çok merak ettim 3 gün bile zor dayandım yapmamak için. Eğer pozitif değer çıkarsa 1 hafta sonra kan veririm bir daha. Doktora daha gitmeyi düşünmüyorum dediğin gibi kese bile gözükmez o yüzden 7-8.haftada giderim. Sağlık ocağına da folik asit yazdırırım ya da kendim alırım artık. Zaten pozitif değer görürsem kadın doğum doktoruma mesaj atacağım. Bakalım daha çıkıcağı da malum🤭