Gzmbkr belki o mertebeye gelmediniz diyen dengesiz hangi kafayla söylemiş bilmiyorum ama önceki postada yazmıştım bu duyguyu yaşamak isteyen çok kişi var diye evet ben şimdi bu duyguyu yaşıyorum ama çok gözyaşıda döktüm psikolojim bozuldu seni o kadar iyi anlıyorum ki ama hamile kaldığım zaman dediğim tek şey şuydu demek rabbimin yazdığı bi vakit varmış ve ben çabalayarak uğraşarak bu zamanı beklemişim meğerse önüme çıkan engeller vaktini beklediği için çıkmış hamile kalmak için bir iki operasyon geçirmek zorunda kaldım ve doktorum tedavisz olmaz demişti ilaçla başladık zerre umudum yoktu ama tuttu asla inanmazdım ama o günü beklemiş ve birşey nasip olmuş birşeylere o günü gelmesi için ertelenmiş o gün gelecek böyle düşünün kimseyi dinlemeyin her nasip vaktine esirdir ♥️