Etraa Nurklc38 bugün kontrolümüz. Son iiki haftadır her an doğum başlayabilir diyor acil durumları söylüyor her seferinde 😅 bakalım bugin ne konuşucaz
Mervisogretmen 38+2 olduk biz de, bir saat sonra randevum var, pilates topunun üstünden yazıyorum size. 😅🙋🏻♀️Bakalım ne diyecek doktorumuz, çok merak ediyorum. 🙈 💙
derin1467 Nurklc38 ben dun gittim doktora her sey yolunda simdilik sancim filan yok normal dogum dusunuyorum ben de ama 41.haftaya kadar bebek 4 kilo olabilir diyor doktor bakalim haftalik kontrol edip kilo durumunu ona gore olmazsa sezeryana yonelicem sizin bebeginiz kac kilo olmus
Merve_0109 Nurklc38 bizde 38 olduk nişanım geldi 3 cm açıklıkla dolaşıyorum ama ne sancım var nede başka birşey beklemek çok sıkıcı 🎃🤦
Guney16_Enes21 Nurklc38 37+4üz cuma 38 oluyoruz ve sezeryanla doğum yapacağım aşırı heycan ve korku var 🙄
Guney16_Enes21 Nurklc38 Cümlem biraz devrik oldu sanırım 🤭 cuma günü tam 38de doğum yapacağım inşallah heyecanla bekliyorum
Elif1608 Nurklc38 evet o baskı hissi çok değişik yürümemi bile engelliyo 🥲 Hayırlısıyla gidin gelin inşaallah ☺️
219Eyll Nurklc38 bizde Perşembe günü 38 haftalık oluyoruz .kontrole gidicez nst de bakılacak .artık biran önce doğsun istiyorum .çok sabırsızlanmaya başladım .ikinci doğum daha erken olur diyolar ama bizim kızda hala tık yok 😁
Keziii1 Nurklc38 39+4 olduk son 4 gün hiçbir belirti yok normal doğum 2.gebelik ilk gebeliğimde suni sancı almıştım umarım bunda gerek duyulmaz lütfen dua edin 😍