Bizde tam 37+0 olduk. 2 gündür adet sancısı gibi ağrılar yokluyor sanki adet olucakmışım gibi ve bugün de afedersiniz 4 - 5 defa lavaboya çıktım. Evde hep squat pilates egzersizleri ev işleri bi enerji doluyum anlamadım 😄 inşallah normal doğum yolunda ilerleriz 🤗