Hayırlısı olsun, sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim🤲🏻 Benimde 5+3 bugün keseyi gördük çok şükür 2 hafta sonra kalp atışı için randevumuz var, iki kaybım var çok endişeliyim bende folik asit ecopirin bugun oksapar iğneye başladık ve progestan kullanıyorum