bihosanne Mart-Nisan gibi tüp bebek tedavisi esnasında uyuz oldum. Önce devlet hastanesinin Dermatoloji bölümüne gittim ve şöyle bir bakıp kwellada losyon verdi ama hiçbir işe yaramadı. Çünkü gündüz neyse de gece uyuyamıyordum kaşıntılardan ve yaralar çıkmaya başladı tüm vücudumda. Sonra özel hastaneye gittim gül hastalığı da olabilir ama bulgularınız uyuz onun tedavisine başlayalım dedi ve Wilkinson Pomad isminde bir sürme ilacı verdi. O ilaç benim hayatımı kurtardı. 3 gün boyunca üst üste siz ve evde yaşayan her kim varsa sürüyor. Bu esnada ne giydiğiniz iç çamaşırı, kıyafeti değiştiriyorsunuz ne de yatak takımlarını. Ayrıca evde sürekli giydiğiniz kıyafetleri de bir poşete koyup ağzını bağlayıp güneş görmeyen bir yerde 1 hafta muhafaza ediyorsunuz. Sonrasında da en az 60 derecede tüm kıyafetleri yıkayıp ütüleyip öyle kaldırıyorsunuz. İlacı sürdükten sonra kş 4.günün sabahı iyice yıkanıp ilacı vücuttan arındırıyorsunuz. Yeni yıkanıp ütülenmiş kıyafetleri giymeye o zaman başlıyorsunuz. Hemen tabi bıçak gibi kesilmedi ama zamanla gitti. Yaralar önce kahve lekeler halindeydi sonra onlarda gittiler. Yaşadım biliyorum Allah kimseye yaşatmasın. Doktorunuza Wilkinson Pomad hamilelikte kullanılır mı bir sorun.