Herkese selam, 29 haftalık hamileyim yaklaşık bir aydır kaşınıyordum ilk etapta kolestazdan filan şüphelendik bakıldı çok şükür sonuçlar temiz çıktı ardından cildiyeye gittim bildiğin uyuz teşhisi koydu iki haftadır ilaç kullanıyorum ama fayda etmiyor kafayı yemek üzereyim doğuma 9 hafta kaldı bu süreçte bunu atlatmamiz lazım. Uyuz olup da atlatan var mı atlattıysaniz nasıl bir yol izlediniz lütfen yardım edin