Benvebebegim funnymummy benim kanamam dün başladı hafif hafif şimdi 2 saattir biraz biraz artıyor acaba bende düşürmek üzerime miyim ? Şiddetli bir ağrım ve sıcak basmalarımda var.. Sizin sonrasında parça kalmış mıydı
funnymummy Benvebebegim benim öncesinde de vardı canım 10 gün kadar parça felan kalmamıştı şükür ki kendiliğinden düştü hepsi ama ağrı dayanılacak gibi değildi bana ağrı kesici yapmışlardı artık 2 doz ancak kendime gelebilmiştim
Esmaemrullah Benvebebegim aynısını dün yaşadım:(gerçekten ilk gebelik fakat düşükle sonuclandi:(inanılmaz agriliydi
hacerozel26_ Kimse1 aynen takmamak elde değil vardır bi zamanı ben 2 düşükten sonra üçüncüye hamileyim ve her an acaba bebeğim iyi mi diye düşünüyorum
Kimse1 hacerozel26_ kolay değil tabikide, güçlü olun kötü düşünmeyin, Rabbim kucağınıza almanızı nasip etsin
Esmaemrullah Minigin_annesi0 hocam peki düşükten sonra adet gördünüz mü?yoksa düşüğü adet olarak mi saydınız
Minigin_annesi0 Esmaemrullah düşükten sonra kanamam devam etti zaten içerde kalan parçaları da kürtajla temizlediler kürtaj sonrası kanama yaşamadım kesildi. 20-25 gün içerisinde Adet oldum
Nazendehanim Kimse1 ben boşuna 2 defa kürtaj oldum o zaman , neden ilaçla düşürmek varken kürtaj yapıyorlar ki
Kimse1 Nazendehanim Gebeliğin başında değilsen ondandır belki Türkiyede yaşamıyorum, orda ilaçla düşürmüyolar mı hiç?
Benvebebegim Nazendehanim o doğru mu gerçekten çok merak ediyorum. İlaçla düşürmek varsa bizi niye kürtaja alıyorlar bize de bekleyin düşürün niye demiyorlar. Kürtaj da riskler varken düşükte kürtajdaki gibi riskler de oluyor mu acaba
Nazendehanim Kimse1 düşürüyorlar valla başındaydim ilki 6. Hafta 2. Si 7. Haftaydi , ya da özele gittigimden para almak için kürtaj yaptılar
Kimse1 Nazendehanim Olabilir bilmiyorum, benim 6. Haftaydı (9.haftada olması gerekiyodu ama kalbi durmuştu 6.haftada kalmıştı)
hacerozel26_ Nazendehanim mutlaka pıhtılaşma testi yaptırın ilk gebelikde düşük olabilir diyolar incelemiyolar
hacerozel26_ Nazendehanim devlet hastaneleri 2 düşüğü bekliyo özel hastane 1 düşükten sonra araştırmaya başlıyo
Nazendehanim hacerozel26_ muayeneler için özele gidiyordum ama ilk dusukte test yapın diye tutturmadi siz bilirsiniz genelde ilk gebeliklerde düşük oluyor dediler
Minigin_annesi0 zynp00 Ben hemen denemedim üç ay korunduk zaten üç ayda öyle olmadı üç ay olmayınca soğan kürü denedim o ay hamile kaldım yani düşüğün üzerinden beş altı ay geçmişti