Nisanda 9 haftalıkken düşük yaptım, kürtaj olmadım, doktor folik asit kullan dedi ve adet olduktan sonra tekrar deneyin dedi, 3 ay folik asit kullandım sonra bıraktım, 8 ay oldu düşük yapalı ve hala hamile kalmadım, şimdi ovülasyon testlerini deniyorum, inşaAllah bu ay hamile kalırım
8 aydır neden olmuyo anlamıyorum, üzülüyorum tabikide onun yüzünden mi olmuyo bilmiyorum
Hastalığım falanda yok
Önerebileceğiniz bişey var mı?