Mihriballim Kizlar merhaba ilk kızımın adı Mihrimah Sultan şimdi ikinci kızıma hamileyim eşim mihrişah Sultan olsun istiyor sizce Mihrimah ve mihrişah birbirine çok yakın değil mi koyar mıydınız?
Mihriballim 2melekannesii___ bende istemiyorum ama eşim gidip gelip karnımı öyle seviyor nasıl kırmadan değiştirebilirim 😀🤭
Mihriballim Aslitemiz ben kızıma mihri diyorum hep Mihrimah uzun geliyor diye 😀😀 mihri desem oda mihra olsa ikiside koşar gelir 😀😀
Sulee55 Mihriballim yani ikiz falan olmuş olsalardı neyyse dicem de çok saçma bence de ve Sultan ikisinin de ismi olcak bence tarihi dizileri izlemeyi yasakla eşine 🤦🏼♀️😅
Sulee55 Mihriballim 😅bayaa etkilenmiş orası belli şaka bı yana Mihrişah koymama konusunda kesin ikna etmelisin bence basarabilirsin bunu 💪😌😅
Mihriballim Sulee55 😀😀 inşallah temennim o yönde kayınvalideme desem oda adı pembe hadi pembe koyalım der daha fena 🤭
Sulee55 Mihriballim ilk çocuğun adını eşin koyduysa bunda da sen isim bulup önerdin mı senin evladın ya hani sonuçta isim koymak senin hakkın😅
Mihriballim Kumsallina95 hiç değilse içinde farklı bı isim var 🤭 ama ben mihri isminden azıcık uzaklaşmak istiyorum