leylo29 Aysnrmlym canim bnde saglik ocaginda olcturdum aclik 72 cikti tokluk 131 cikti normal mi sizce ya
Cagla0707 leylo29 sizin yaptığınız parmaktan bakılan galiba şeker yüklemesi için kutuda bir içecek içip koldan 4 kez kan vermeniz gerekiyor
leylo29 Cagla0707 biliyorum canim normal paaktan baktirdim oncelikle hani cikarsa burdan da belli olur diye ama normal dedi saglik ocagi oyuzden bn yinede tabi doktoruma sorcam yani yapilip yapilmamasina
ftmnr_drgt Aysnrmlym https://imgyukle.com/i/k1X7Nq https://imgyukle.com/i/k1XA2Y https://imgyukle.com/i/k1X0RP okuduğum kitaptan aktarıyorum size isterseniz bie göz atın ben yaptırmıştım öncesinde buradan bilgi edindim sonrasında doktorumdan, banu çiftçi ve esra cabuk doktor kitabında okumuştum bunları 🙏
Temmuz7 Aysnrmlym kesinlikle yaptırın happy kidste bi anne paylaşmış 14 aylık kızı şeker komasına girmiş yaşadıklarını anlattı, oda yaptırmamış ailelerinde hiç şeker hastası olmayınca olmaz diye