BurcuPar2017 Kızlar sadece 3 haftam kaldı ve yenidoğan da hangi bezi kullanıcam kafam karıştı lütfennnnn kullananlar yardımcı olabilir mi ?
SerapTadelenTtnc BurcuPar2017 prima öneririm 3 yaşında kızım primayla büyüdü şimdi kardeşine aldık 😊 en iyisini arıyorsanız kesinlikle prima 👍🏻
Deletedmom444 BurcuPar2017 bende prima aldım ama petralatum var hemen sleepy stokladım sonra ıslak mendili bile güzel saf sudan bence sleepy al
GizemCengiz Sleepy nin çok reklamı yapıldı ama iyi değil sanırım çok şikayet var. Primadan şaşmamalı sanırım
Patito__ Primada kisirlik yapan maddeler vr diye soylenti cikmisti bir ara oyuzden cok ii olmasina ragmen onu kullanmayacagim sleeppy dusunuorm kullannca bakacgm nasl bilmem
AnneyimHamileyim BurcuPar2017 Kesinlikle prima pampers ilk kızımda onu kullandım 1 yaşına kadar hiç bir zaman pişik vs olmadı şimdide ikinci kızıma onu kullancam 🤙
Melekleriminannesi İlk kızımda prima kullandım aslında çok çok memnunum fakat busefer oğluma komili aldım bakalım o nasıl beğenmezsem yine primaya dönerim
Zeynepreyyan Melekleriminannesi kızıma Komili bez kullanıyorum ben memnun kaldım bizde pişik sızdırma filan yapmadı hiç
Esen BurcuPar2017 ben prima pampers aldim ama şu yeni çıkan coon u da merak ediyorum açıkçası japon kalitesi sonuçta bi paket de ondan alıp denemeyi düşünüyorum
Esa Zeynepreyyan ben çok memnun kaldım canım taşma pişik vs yapmadı olumsuz bir şeyle karşılaşmadım 5 aydır kullanıyoruz 3 kere sleepy kullanmışımdır
Melekleriminannesi Zeynepreyyan bakalım artık hele bi doğsun bakıcaz daha gelmeye niyeti yok deneyelim ☺️
Zeynepreyyan Esa o bakımdan güzel tabi canım ama özellikle bebek tutunup yürümeye başladığı zaman bacakları çok ayrık kalıyor ördek gibi gidiyor