Ceyda12 korkmayın uyuşturuyorlar iğne yapmışlardi bana dikişi hiç hissetmedim ama ilk doğumum da hissetmiştim aradan 6 ,7 sene geçmişti ilk doğumum da karnıma çok bastırdilar okadar acilmam ve ıkınmam gelmesine rağmen beni çok yormuslardi ama ikinci doğumum çok rahattı suni almama rağmen karnıma.hic bastirmadilar özelde doğum yapsam okadar rahat olurdu tek ümidim inşallah bu doğumum da aynı şekilde olur