MTHFR C677Theterozigot
PAI-14G/5Ghomozigot
FAKTÖR XIII V34Lheterozigot
Kızlar bendeki pıhtılaşma olan genler böyle şuan 21 ahftalik hamileyim 81 mg lik ecoprin ve 4000 lik oksapar kullanıyorum sizce yeterli mi doktorum yeterli deyip doz testi yaptırmıyor sizce başka doktora gidip yaptırmalıyım yada nasıl bir yol izlemeliyim ne olur yardım edin