iremcannn1907 böyle de düşünüyorum acaba tek seferliğine mikropları kırılsın diye hepsini ütülesem mi acaba diye de düşünüyorum onca yorum geldi hâlâ daha kararsızım sanırım şimdilik hastane çantasına koyacaklarımı ütüleyecem vaktim oldukça diğer kalanları da ütülerim yavaş yavaş