Kızlar bebişlerin kıyafetlerinin hepsini mi yıkayıp ütülediniz yoksa sadece hastane çantasına koyacaklarınızı mı? Ben hepsini yıkadım kısa devrede bi sudan geçsinler dedim sonuçta herkes elliyor ama ütülemede kararsızım hastane çantasına koyacaklarımı kesin ütüleyecem de diğerlerini ne yapsam bilemedim sadece takımları falan mı ütüleyim toksa zıbınları falan da mı ütülesem cok kararsız kaldım sizler ne yapacaksınız ya da ne yaptınız?