Selin12- RumeysaNur34 aynı yiz benimde sezeryan olacağı için 75 gün diye bekliyoruz genelde 10 gün filan erken alıyorlar
RumeysaNur34 Selin12- öylemi bana iki hafta erken alınıyor dediler 40 hafta normal doğum diye hesaplanıyormuş 38 de alacakları için 14 gün falan çıkarıp öyle hesaplayın dediler ama bilemedim doktorla konuştunuz mu canım
Selin12- RumeysaNur34 evet canım 10 ile 14 gün arasında dedi bu benim 3.hamileligim diğerlerinde de bu şekilde olmuştu doktoruma 10 gün öne çekince dedi
Elsu26 Helpmee yok kız ondan demedim 😂😂 45 gün sonra tam 40 haftalık olacak ya belki 38 de falan doğururum diye dedim 😂😂
RumeysaNur34 Selin12- aa öylemi benimde ikinci ama ilki acil sezaryan olmuştu ikinci için de emin olamadım sağol canım yani 10 gün düşüyoruz öyle hesaplıyrouz 🙏😇