Selin12- RumeysaNur34 aynı yiz benimde sezeryan olacağı için 75 gün diye bekliyoruz genelde 10 gün filan erken alıyorlar
Elsu26 Helpmee yok kız ondan demedim 😂😂 45 gün sonra tam 40 haftalık olacak ya belki 38 de falan doğururum diye dedim 😂😂