Ben de youtube’da saraçoğlunun bir videosunu izleyerek uyguladım soğan kürünü. Adetin ikinci günü başlayıp 15 gün içilecek diyordu kendisi. Orta boy açık renk kabuklu soğanı dörde bölüp, bir buçuk su bardağı klorsuz içme suyunda 5 dakika kaynatıp ılıktan daha sıcak olacak şekilde yudum yudum içilecek diyordu. Sabah ve akşam yemeğinden önce aç karına içilmesi lazımmış. Ben bu ay adetimin ikinci günü başladım bir hafta devam edip bıraktım. Sol yumurtalığımda 2 cm’lik kist var, o yüzden kullandım. Aile hekimine sorduğumda soğan kürü diye bir şeyi hiç duymadığını asla içmemem gerektiğini söyledi ama kendisi yabancı kökenli bir doktor olduğundan saraçoğlunu falan tanımaz diye düşünüp içtim ben 😅 15 gün yerine 7 gün içtim sadece. Yumurtlama vaktinde evvel içmeyi bıraktım hamilelik olur, bebeğe zarar vermesin diye. Umarım hem kistime iyi gelir hem de bebek sahibi olmamıza vesile olur. İnşallah şifa bekleyen herkese de şifa olur🙏🏻