Ozlm007 öyle diyorlar bende kimi zaman hissediyordum bir anda kesildi normal dediler 20 haftalığına tık yok 22 haftadan sonra gör diyorlar hayırlısı olsun bende gidicem ultrasona ama hala randevu yok ilk kadın doğuma çıkıp onlar mı yönlendiriyor peki? Sen hangi bölümden aldın