Royem62 Allahın işi işte herkes yoktur yoktur diyordu bende kokmultum acaba kist mi oldu olmuyorum regl diye. Bormalde çok düzenlidir çünkü. Arkadaşımın hemşire ablası bile hamile olduğumı öğrenince o sağlıksız bebektir inkansız normalde bu demiş. Şükür şu an 3.5 aylık kızım kucağımda. Allah nasip ederse hepsi oluyor umudunuzu yitirmeyin 😊