Edaozencan bende normal kaset test yapmıştım bariz pozitif çıkmıştı . araştırma hastanesinin acilinde kan verdim . 0.209 çıktı , doktor gebelik yok dedi . içime sinmedi eve giderken 2 test daha aldım onlarda pozitif çıktı . sabah sağlık ocağına gidip kan verdim ve betam 180 çıktı . şuan 12 haftalık hamileyim . ya makine bozuktu yada sonuçları karıştırdılar . benim başıma geldi . bende yarın bi test daha alın siz evde tekrarlayın . yine pozitif görürseniz başka bi yerde tekrar kan verin