Ben de unal beye gidiyordum başından ta 24.haftaya kadar hastane iyi diye tercih etmiştim bir de kendisi doçent olduğu için..her gitmemde surat 1 karış muayene olup geliyordum, umursamadım bilgili olması falan diye düşündüm hep. İkili testte illa ki o pahalı testleri önerdi istemiyorum dedim hastane prosedurlerindeki gibi olan testi yaptırmak istiyorum dedim siz bilirsiniz dedi sonra tertemiz çıktı sonucum kan değerim ultrason değerim öncel hamileliğimden de bilgim var az çok. Ayrıntiliya da onunla girdim yanımdaki kişiyi içeri almadı,çok şükür ki tertemiz çıktı o sonuçlar da surat 1 karış olarak tabii. Ben en son dayanamayıp sordum iyi değil mi bebek bir sorun yok yani dedim hı hı iyi bir sıkıntı yok dedi nihayet..sonra karın sertleşmesi oldu kasılmalarım oluyordu sordum calsiyum al günde 2 tane dedi geçmedi oncekinde 4.ayda magnezyum başlamıştık biz başka doktorla tabi dedim calsiyum içinde magnezyum var dedi yeterli gelmiyor sanırım dedim yo yo yeter dedi. 2 gün sonra kramplar gecmeyince ilk doktoruma gittim Pendik bölge Doğan beye muayene etti inceledi baktı detaylıca bebek çok sıkışmış rahim kasılmaları yüzünden hareket alanı kalmamış dedi hemen magnezyum sabah akşam başladık, 1 hafta dinlendim şükürler olsun geçti. Hastanenin makyajına doktorun doç olmasına falan kanmayın tecrübe bence bu iş için araştırılmalı, ilk baştan gitseydim diyorum simdilerde Doğan beye ama kurtkoye tasindigimiz için yakın g ldi adatip o sıralar. Velhasıl Ünal bey eşittir pişmanlık. Devlete gitsem daha çok ilgilenir ve sürat asmazlardi paramla rezil olacaktım.