Kızlar merhaba adatıp hastanesinde doğum yapan var mı ?Çok merakediyorum doktorum bu hastaneyi önerdi ve anlaşması olduğu için bizde doktorumuza güvendiğimiz için bu hastanede doğumumu gerçekleştirmeye karar verdik burada doğum yapan arkadaşlar varsa lütfen yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗