Aminee32 ben bütün herşeyi kilitli poşetlere koydum gruplandırarak orda karışmasın diye ebelere vermek için tulum şapka zıbın eldiven çorap bez ve battaniye koydum onun dışında 3 yedek kıyafet koydum her kıyafetin içine aynı şekilde şapkası çorabı zıbını eldiveni koydum tulum olan var alt üst takım olanda kendim için 1 boydan gecelik 2 önden düğmeli pijama pijamalar kısa kollu oldu için iki tanede sabahlık koydum 2 emzirme atleti iki kilot südyen koymadım atletin içi dolgulu 1 paket depent 3 adet hasta bezi nescafe bitter çikolata kayısı komposto su ısıtmak için ketıl kaşık çatal tabak bu arada devlet hastanesinde olcak Doğumum