Ben aşırı korkak birisiyim iğne den bıle korkuyorum. bndr sezeryan oldum ve ben olduysam herkes olur 😂 zaten asla bısı hissetmiyorsun sadece ilk ıkı uc gun kalkarken agrı oluo dayanılmıck bır agrı degıl ondanda agrı kesıcı vurdurmustum ben sabah aksam ole azalmıstı.