38+3teyim 30-32 haftalar arası baş gelişti, 32de bir döndü hâlâ makat gelişte. İnşallah sizinki döner, cidden bebek nasıl isterse öyle doğuyor onu gördüm ben. Aşırı hareketli bi hamilelik geçirdim dönmesi için her şeyi de denedim ama inatçı sanırım biraz. 😂 sezaryenden baya korkuyordum yalan yok ama yavaş yavaş alışıyorum bu fikre de