ikikuzuannesi_18-21_ Defne34 tabiki sonuç olarak anestezi alıyor insan bıçak altına yatmanın tedirginliği acısı ağrısı oluyor ama ilki kadar zor olmuyor ne yapacağını biliyor insan.