Fatosduzgun55 Defne34 bende surda bekleyeyim.🙄 31+2yiz zaman daralıyor ilk sezeryanım o kadar rahat gecti ki inşallah ikinci de öle gecer 🤲
ikikuzuannesi_18-21_ Defne34 benim için daha kolay oldu canım pazartesi doğum yaptım. Ayaklanmam ve sütümün gelmesi ağrıların daha çabuk geçmesi benim için iyi yönler oldu. Bence daha kolay.
Nonamirce Defne34 benim için daha kolay oldu tabi sakinleştirici iğnenin berbat yan etkisini saymazsak. Tavsiye Sakinleştirici yaptırmayın
Baranzeynep Defne34 sezeryan sırasında bişey farketmedi benim için ama ikinci sezeryan da ayağa kalkarken biraz daha zorladı m her bünye farklı tabi inşallah kolay geçirirsin bi ay sonra 3. Sezeryan olacam inşallah kolay gecer
ikikuzuannesi_18-21_ Defne34 tabiki sonuç olarak anestezi alıyor insan bıçak altına yatmanın tedirginliği acısı ağrısı oluyor ama ilki kadar zor olmuyor ne yapacağını biliyor insan.