Yagmurdgdgn13 Gzm23 iki hafta oldu atlatalı 3 gun tek iyi oldum üzerine bi de grip oldum her gün serumlarla ayakta duruyorum
tomrisveannesi Gzm23 vitamin içiyorsundur zaten yeme bişiy olmaz. Yumurta süt et ye sakatat yemek zorunda değilsin
Gzm23 tomrisveannesi evet doktor vitamin Verdi içinde balık yağı, c vitamini, demir, E vitamini, çinko, vitamin B6, vitamin, B1, vitamin B2, folik asit, iyot, selenyum, D vitamini, vitamin B12 var. Ismi de VIFOLIC
Zeynpnurr Gzm23 sakatat zaten yememelisin hamilelikte ciger falan yeme kirmizi et tavuk eti bunlar yeterli
Deletedmom_33 Gzm23 Bakliyatlardan. Ama hafta da 1-2 kez de olsa sevdiğiniz eti tüketin. Bende yumurta yemiyorum ve hiçbir güç bana yumurta yediremez. Çocuğuma bile yedirir miyim bilmiyorum ki yedirirsem de dişlerini vs fırçalarım hemen kokusundan bile tiksiniyorum. Ayrıca bende 6.aya kadar tavuk yediğimde kusuyordum. Bebek de şuan gayet sağlıklı 8 gün önde çıktı ve kilosu bile fazla. Senin onları yetip yememenle alakası yok yemiyorum de geç konuşan konuşsun
rgk Deletedmom_33 kız hiç bi güç deme 😂 aynen senin gibiydim, yumurta çay içsem çay bardağını 2 kere değiştirirdim. bazen kek yapınca yumurta kokarsa çiğ hali yani, kek kokmasa bile yemezdim. sonra bi öğrendim şekerim var ve diyetisyen. 25. haftadan beri her gün yumurta yiyorum 36 haftalık olduk😂
Gzm23 Deletedmom_33 aslında bebeğin kaç kilo Doğacağı Anne rahmine düşer düşmez belliymiş bir yerden duydum burada biri de söyledi brnce doğru arkadaşım ve kardeşleri Anne babası gibi balık etli bizde de Ben annem kardeşlerim de babamın vücut yapısı na sahip ayrıca yumurtadan bende çok tiksiniyorum asla yiyemem daha
Deletedmom_33 rgk Çok şükür çıkmadı bende şeker. Ama daha önce diyetisyen yumurta vermişti spordayken yine yemezdim. Bende öyle kek, börek koksun yemiyorum. Hatta bir ara kahvaltı mamasinda yumurta koksun kalkardim sofradan 1 senedir filan onu aştım 😅
Oznurkk Gzm23 insanlar bizden daha çok çocuğumuzu düşünüyor gibi davranıyor bu da çok itici geliyor bana da. Bırakın anneleri en güzel onlar bakar bebeklerine tecrübe mi istersin bırak yaşaya yaşaya tecrübe etsinler 🤦🏼♀️
Gzm23 Oznurkk o kadar haklısın ki bizim acemi halimiz bile daha şefkatli oluyor çocuğa geçende görümcem dedi çocuk hasta olırda falan senden çok bizim canımız yanar bende dedim pardon da o nasıl söz annesiyim Ben onun senden daha yakınım ona sana bir şey olsa annen ağlıyor Halan nerede dedim sinir etti beni ya lafa bak
elfmoom Gzm23 kızma ama cahil insandan kendi ailem dahi olsa nefret ederim. onlara bir sağlıkçı arkadaş diyor ki kuru baklagillerde ette olan proteinin çok daha fazlası varmış bir de posası varmış de.
Gzm23 elfmoom kızmam canım bende nefret ederim cahil insandan söylerim de onlara kayınvalidemi çok severim ama anlaşamam böyle konular da
rgk Ayse0771 biz 36+4. Allaha hata gelmesin ama et yerken çok çok zorlanıyorum artık ben. canım aşırı çok çikolata tatlı pasta öyle şeyler istiyor. kacinci hafta diyetinizde
Ayse0771 rgk ay evet yemek öyle zor ki. Ben kırmızı et çok severdim hamilelikte tiksindim. Şimdi doktor mecbur da dedi. Zorluyorum. 25. Haftadan bu yana diyet işte. Açlık tokluk ölçümünde çıktı şeker olduğu. Sizin daha az kalmış 🧿