Gzm23 mevsiminde meyve yemeliyiz :) badem ve fındık yemeliyiz bi de her gün yoğurt ya da ayran :) çünkü bebek dişlerimizdeki kalsiyumu alıyor o yüzden şiş kaybı yaşanıyor hamilelikte bunu yaşamamak için yemeliyiz. 2. Bebeğime hamileyim çok şükür ilkinde diş kaybım olmadı kime sorsam dişinden oluyorsun demişti çok korkmuştum 😅