Htice06 16+3haftalik olduk bugün kontrole gittigimde doktor cinsiyet için küçük dedi benim gibi olupta özelde cinsiyetini ogrenen varmi
Asyaayaz1 14 itibariyle doktorum pozisyon uygunsa cinsiyet kesinleşir demişti kızımı 14+1 de öğrenmiştim
Nzn_11 16 haftalikken öğrendik bizde gerçi baybi shower yapacağımız için ogrenmedik ama genede doktor arkadaşıma söyledi cinsiyeti ☺️
Minicikim 13+2de öğrendik👼 tabi bizede tahmin olarak söyledi doktorumuz 16-18. haftalarda kesinleştiricez dedi
Biyo_logg Htice06 Htice06 bizimki 11 de gittik söylemedi 14 te söylemedi 16. Da dedi kız yinede başından savmak için sanki yaptı 😬