GamzeDurmus mucizemsi11 bende tam 5+0ım cuma günü keseyi görmüştük cumartesi tekrar çağırmıştı doktor kalp atışını duymayız ama büyümüş mü ona bakarız diyordu 🥰
Yanne mucizemsi11 bende 4+6 yım henüz göremedim beta kontrolünde 3634 çıktı ama doktoruma gidemedim henüz cuma günü gideceğim inşallah görürüm bende🥰
Yasmin_Egy Saftorik kesenin içinde bebeği gördünüz mü hiç? Bende 5+5 im ama bugün gttim sadece keseyi gördüm
Saftorik Yasmin_Egy biz dün kontrol olduk bi hafta geride minik 4ün sonu 5 in başı gibi dedi keseyi de bebeği de gördük on gün sonra kalp atışı için çağırdı
Ozge Merhaba ben de 4+3üm dün öğrendim gebe olduğumu. Doktor haftaya cuma gel keseyi görelim dedi o zaman da 5+4 oluyor. Ama kalp atışına daha var değil mi?
ikramomm mucizemsi11 bizde bugün gördük keseyi Allah’a şükür normalde 6+1 ama kesemiz 5 haftalık çıktı 🥰