Saftorik mucizemsi11 bizde şurada duralım 5+5 iz bizde çarşamba hem kese hem kalp atışı için gideceğiz
Yasmin_Egy Saftorik kesenin içinde bebeği gördünüz mü hiç? Bende 5+5 im ama bugün gttim sadece keseyi gördüm
mucizemsi11 Onceseyhan ben bir defa düşük yaptım kan pıhtılaşması olabilir dedi ecopirin kullanıyorum şu an folikasitle birlkte
Zeynepbanu34 mucizemsi11 benim bir kızım var ondan sonra 4 düşük 1 kürtajım oldu inşaallah bu tutunur🥰
Fenogretmeni 5+1 iz 7 aralıkta randevüm. Çok hafif kaşık ağrılarım oluyor, beyaz akıntım çok oluyor. Sizlerde de oluyor mu kızlar ?
Busranurmart Fenogretmeni benimde öyle. Bende 5+2 oldum. Doktor henüz bişey göremedi. 15 gün sonra gel dedi. Birde verdikleri kağıtta crl izlenemedi yazıyor. Ne demek bilmiyorum. İlk gebeliğim boş gebelikti. Kürtaj oldum. Crl izlenmedi yazması içine kuşku düşürdü
Fenogretmeni Busranurmart inşallah kötü bir şey yoktur. Sağlıkla kucağımıza alırız iyi düşünelim iyi olsun