Elifgoktug1 Nrnkymc06 benimde böyle olmustu 2 gün kala yaptım silikti 3 gün gecikmeyle yaptım netti sağlıkla gelsin bebis gözünüz aydin🥰
cocukhasretim Nrnkymc06 gözün aydın canım.Rabbim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsn inşaaallah🤲🏻
Birmelekbirhayat ![![https://imgyukle.com/i/k1wmGf https://imgyukle.com/i/k1wv4G https://imgyukle.com/i/k1w1yS]](https://) Kizlarrr birde bana bakinnnn 😔 sizce var mi?? Yarın da adet olmazsam tekrar test yapcam durdukca gitti gibi ama bilmiyorum ya lütfen cevap 😇😇
Amineberra Birmelekbirhayat hadi bakalımmm hayırlısı 😍 benin de 13 gün oldu ama hep negatif önce ki düşük yaptığım gebelik geç döllenme idi yine öyle düşüncesi ile beklemeyi tercih ediyorum zaten varsa vardır gittiğim zman kese bebek kalp atışı hepsini görmek istiyorum
Birmelekbirhayat Amineberra yapmadimm :( durdukca gitti cizgi bende cumaya kadar bekleyim dedim bakalim ona göre erken gebelikle denerim birde , adet olmadan önce sancim olurdu oda yokk bilmiyorum ki ümitlenmek istemiyorum ☺️