Nrnkymc06 https://resimyukle.io/r/hSlXDoA4yn kizlaarr bu 3 gün önce yaptığım testti. Alttakini de bugun yaptim regl 1 gun gecikti bakabilir misinizzz🥰🥰 https://resimyukle.io/r/LU5y4h5mci https://resimyukle.io/r/LrkxxXI7pP
Yunusemreninannesi Nrnkymc06 hayırlı olsun canım sağlıcakla gelsin bebis Bi kan veriver de tam netlettir:)
ikramomm Nrnkymc06 yaa hayırlı olsun ,gözün Aydın kuzumm🌸🤲🏻 Sağlıkla kucağına almayı nasip eder allah inşallah 🥰🤍
Esra-57 Canım görünüşe göre var ama bide kan testi ver derim sağlık ocağına hayırlı olsun şimdiden ☺️
Nrnkymc06 Yunusemreninannesi şimdi verdim geldim canım yarın öğleden sonra çıkıyormuş sonuç yine bneklemedeyim😏🥰🥰
denizmanzarasi Nrnkymc06 benim de senin ilk attığın resim gibi bir çizgi var gibi çözemedim ama 3 gün var daha erken gebelik testi alıcam bugün ben de🙈
Nrnkymc06 ikramomm inşAllah canimmm tesekkur ederim 😍 sende hayirlisiyla sağlıkla alırsın kucağına inşAllah 🤲😍😍❣
designermom Baya baya var canım benimkisi cooook silikti ikinci ciZgiyi görene kadar kör oluyordum:) kan verdin mi bilmiyorum ama versen çıkacak insallah🥰